Garanti

Om vores produktgaranti

At levere markedets mest holdbare og mest slidstærke badeværelsesindretning er et løfte, som vi ikke tager let på. Med en 100% baggrund i vores meget omfattende laboratorietests tilbyder vi dig derfor hele 15 års garanti på både bruseløsninger og badeværelsesmøbler. På denne side kan du læse mere om, hvad vores garanti dækker.

15 års garanti

Fra 2019 års sortimentet tilbyder vi 15 års garanti på:

Vaskeskabe og skabsrammer
Skuffefronter og skabsdøre
Skuffer og skinnesystemer
Møbel- og Brusebeslag
Bruseglas og glashylder (retningslinjer i henhold til den svenske Planglasförening)
Greb og håndtag

5 års garanti

Brusevægge og brusekabiner i serien BASIC og BRIC

Defekte dele udskiftes med det samme eller tilsvarende produkt fra det aktuelle sortiment. Eventuelle installationsomkostninger refunderes ikke. Garantien gælder ikke, hvis installations- og vedligeholdelsesinstruktionerne ikke er fulgt. Dækker ikke ridser, mærker forårsaget af uagtsomhed i daglig brug eller ulykker eller komponenter, der ses som forbrugsmaterialer, såsom tætningslister, hjul, strålesamlere, lamper, transformatorer osv. Garantien dækker ikke fryseskader eller skader og funktionsfejl forårsaget af urenheder i vandet. Rørledning og installation af vand og elektricitet skal udføres professionelt og i overensstemmelse med de aktuelle byggeforskrifter. I andre henseender gælder forbrugergarantiens anbefalinger.

For garantibetingelser vedrørende badeværelseindretning fremstillet før 2019, klik her

Kontaktoplysninger ved evt. skade og garantiudredning

Hvis din henvendelse drejer sig om et produkt, du allerede har købt, eller en garantihenvendelse, skal du kontakte din butik/forhandler, som står klar til at hjælpe dig. 

Hvis det drejer som om indretning i et nybygget badeværelse eller en nyindkøbt bolig, skal du fra datoen for godkendt entreprise og i hele den gældende byggegarantitid, fejlmelde til din ejendomsadministration eller entreprenør.

Når den oplyste byggegarantitid er udløbet, er du velkommen til at kontakte os hos INR, enten via tlf. +45 86 86 22 44 eller på e-mail til ordre@inr.dk, gerne med billede af skaden vedhæftet, så skal vi sørge for at vende tilbage til dig.

Under visse særlige omstændigheder sender vi en servicekonsulent ud på hjemmebesøg. Hvis vi sender en sådan i anmeldte garantihenvendelser, og der ikke kan konstateres fejl, har vi ret til at debitere dig for de omkostninger, der måtte opstå i denne forbindelse. Det gælder også i tilfælde, hvor du selv har forårsaget skaden som ved fejlmontering eller håndteringsfejl. Husk at gemme din kvittering/faktura for et købt produkt, da den/det fungerer som garantibevis.

Husk også på, at garantien ikke dækker omkostninger for tredjepart og heller ikke omkostninger for andet end den vare, vi har leveret til dig. Disse eventuelle omkostninger skal dækkes af forsikringen for det firma, der er ansvarlig for installation eller brugerens egen forsikring.

Support

Plejeanvisninger

Find ud af, hvordan du bedst tager dig af din badeværelsesindretning fra INR.

Læs mere

Alternativ for badeværelsesmøbler

Materialer

Hos INR arbejder vi kun med de bedste naturlige materialer og kompositter, der er udviklet til at gøre din tid på badeværelset så behagelig som muligt.

Læs mere

Om INR

Kvalitet

Du bemærker, at det er detaljerne, der gør det, når du kritisk undersøger vores produkter i sømmene. Intet, vi laver eller udvikler, overlades til tilfældighederne.

Læs mere